Αλίμονο στον αφτόδουλο πολίτη, που φτασμένος στα έσχατα της απελπισίας παραδίνεται, για να σωθεί, στο έλεος του Θεού και στους νόμους των Κλεφτών-Κώστας Βάρναλης

ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

email επικοινωνίας : gnda.agia.barbara@gmail.com ** Τηλεφωνικό κέντρο: 213.207.2900

20.9.11

Οι Έλληνες τρομάζουν, αλλά δεν πληρώνουν

Μπορεί ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος να προειδοποίησε ότι το "Δεν πληρώνω" είναι ο σίγουρος δρόμος προς τα νέα μέτρα, ωστόσο οι πολίτες δεν φαίνεται να τον ακούν.

Ο λόγος απλός. Δεν πληρώνουν, γιατί δεν μπορούν και δεν έχουν. Το νέο χαράτσι ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και ήδη χιλιάδες πολίτες ψάχνουν τρόπο να γλυτώσουν και ακόμα περισσότεροι δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν θα πληρώσουν.

Μεγάλες ουρές παρατηρούνται καθημερινά στο υποκατάστημα Κερατσινίου της ΔΕΗ, στον Πειραιά, καθώς δεκάδες ενοικιαστές, που άλλαξαν πρόσφατα κατοικία, προσπαθούν να διευθετήσουν τις όποιες εκκρεμότητες τούς με την Επιχείρηση, ενόψει και της επιβολής του νέου τέλους ακινήτων, μέσω των λογαριασμών ρεύματος.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο συνωστισμός στο συγκεκριμένο κατάστημα οφείλεται στο ότι πολλοί καταναλωτές, που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς κάθε δίμηνο, προχωρούν σε διακανονισμό.

Το όνομα του φόβου

Επιπλέον, δεν είναι λίγοι οι ενοικιαστές, οι οποίοι, αποχωρώντας από ένα σπίτι, άφησαν το όνομά τους στον λογαριασμό της ΔΕΗ και τώρα, σπεύδουν να το αφαιρέσουν, από φόβο μην επιβαρυνθούν εκείνοι με το τέλος του ακινήτου, που θα περάσει μέσα από τον λογαριασμό της Επιχείρησης.
Υπάλληλοι του υποκαταστήματος ανέφεραν ότι πολλοί λογαριασμοί του καλοκαιριού ήταν φουσκωμένοι, λόγω και της χρήσης κλιματιστικών και διευκρίνισαν πως όταν κάποιος έρθει και ζητήσει διακανονισμό για οφειλές, η ΔΕΗ συνήθως ζητά το 50% και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις το ποσοστό αυτό μειώνεται και άλλο.

Η πλειονότητα εκείνων που ζητούν διακανονισμό είναι άνεργοι και επιχειρηματίες. Αλλά, όπως αναφέρει υπάλληλος της ΔΕΗ "υπάρχουν πελάτες που ρωτούν αν μπορούν διακόψουν για ένα διάστημα την παροχή ρεύματος και με αυτό τον τρόπο να γλιτώσουν το τέλος ακίνητης περιουσίας".
Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ για να προχωρήσει σε διακοπή του ρεύματος σε πελάτη της πρέπει να λήξουν δύο λογαριασμοί.

Στην περίπτωση, όμως, που συνεχίζουν να μένουν απλήρωτοι, επιδίδεται στον οφειλέτη εξώδικο, με το οποίο ενημερώνεται πως αν δεν πληρώσει το χρέος έναντι της Επιχείρησης εντός της προθεσμίας, που ορίζεται, θα καταγγελθεί το συμβόλαιο και θα ξηλωθεί ο μετρητής. Όταν κάποιος θελήσει να επανεγκαταστήσει τον μετρητή, θα πρέπει να τον ξαναπληρώσει και να προχωρήσει σε νέο συμβόλαιο.

Στο συρτάρι οι απλήρωτοι λογαριασμοί

Το πρόβλημα φυσικά δεν εστιάζεται μόνο στη ΔΕΗ, καθώς χιλιάδες νοικοκυριά αναγκάζονται να αφήνουν απλήρωτους δεκάδες λογαριασμούς που έχουν λήξει.
Όπως αναφέρει η "Ελευθεροτυπία",  οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, παρατηρούν τρύπες στα αποθεματικά τους με τους διακανονισμούς να αποτελούν πλέον καθημερινό φαινόμενο και σε κάποιες περιπτώσεις μοναδική λύση.
Σημαντικό είναι το ποσοστό των πολιτών που παρατείνουν την εξόφληση λογαριασμών των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης-αποχέτευσης. Πάντως το να κοπεί η υδροδότηση είναι κάτι που γίνεται πολύ δύσκολα, καθώς πρόκειται για χειρονακτική διαδικασία. Εξάλλου πολιτική της ΕΥΔΑΠ, είναι να μην διακόπτει την υδροδότηση, εκτός αν το ποσό είναι πολύ μεγάλο ή οι λογαριασμοί έχουν μείνει απλήρωτοι για ένα χρόνο.

Παρόμοια φαινόμενα παρατηρούνται και με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, με τους περισσότερους καταναλωτές να αργούν να πληρώσουν τουλάχιστον ένα μήνα, ενώ προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι εταιρείες φυσικού αερίου.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, μέσα σε ένα χρόνο, οι διακανονισμοί πελατών για σταδιακή αποπληρωμή λογαριασμών αυξήθηκαν 200% μέσα σε ένα χρόνο. Και τα χειρότερα έρχονται...

Πηγή: news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούνται όσοι έχουν απωθημένα με τους Δημόσιους Φορείς, να μην αναρτούν σχόλια εδώ.